07 mayo 2006

Berardo's details

Tot just acabo de llegir l'entrada del meu gran (en tots els sentits) amic Òscar sobre la també gran boda a la que vàrem assistir ahir plegats juntament amb el nostre inseparabe i "emprendedor" amic Chicho (altrament conegut com Gnocco). I el repàs a la jornada d'ahir m'ha fet

Segurament us preguntareu per què aquesta entrada ve titulada com Berardo’s Details. Només l’Òscar (amb accent obert a la O) sap de que parlo. Doncs bé, tinc el goig i plaer de desvetllar-vos aquesta gran incògnita que, de ben segur, us semblarà absurda.
A la boda (o bodrión) que vaig anar ahir, el sopar i previ “pica pica” es va dur a terme en un restaurant (m’atreviria a dir que era un Port Aventura dels convits doncs si no hi havia 5 bodes sopant no n’hi havia cap) a prop de Sabadell. Aquest exclusiu i elitista restaurant es diu Can Berardo (ha caigut la N ?) i com l’Òscar ja ha explicat amb detall com va anar el convit, només m’agradaria ressaltar un parell de detalls, marca de la casa.

El cap de sala portava un pinganillo estil Bodyguard, com si fóssim al Ritz o ell fos un cantant més dels Backstreet boys. A més, no parava de fer-li la pilota de forma desmesurada (estil Pret woman quan va a la botiga) a l’Albert, el nuvi.

Un altre detall que em va cridar l’atenció, i malgrat ja estigui comentat al blog de l’Òscar, és l’elecció musical entre plat i plat ( a càrrec d’un Discjockey amb algunes canes i entrada de més). Aquella música monòtona i metàl·lica em va transportar mentalment uns quants anys enrera, quan NAU-B3 estava de moda i només sentíem parlar de les Discoteques “Xque” o “Chasis”. Aquells meravellosos anys en els que encara no ens afaitàvem i ens robaven quan tornàvem de l’escola camí de casa.

Però el que em va arribar al cor va ser demanar un parell de chupitos Bailey’s al final del sopar, quan ja babejava el puro que l’Òscar havia deixat per infumable, i el cambrer em va servir dos Bailus o algo per l’estil (inbebibles i de nom barroerament copiat).
En Berardo sap tenir cura dels clients. Sap tenir cura dels detalls. I aquests són només uns pocs exemples del Berardo’s details.

No hay comentarios: